13 Temmuz 2013 Cumartesi

sahurda ne yemeli

ramazanınız mübarek olsunn :)

ne yemeli sahurda ? veya sahura kadar. 

 yumurta yemeli öncelikle yumrta tok tutar. 

ay ben yumurta sevmem kokar demiyoruz. haşlanmış yumurta yiyemiyorsak, haşlanmış yumurtayı parça edip üzerine karabiber, pul biber, zeytinyağı gibisinden baharatlar ekleyip yiyoruz. 

peynir yiyoruz, peynir yememiz gerektiği için sevdiğimiz peyniri gidip alıyor onu yiyoruz. ben bu peyniri sevmem deme şansımız olmuyor. 

süt içiyoruz, hazır süt alın hangisini seviyorsanız ben mova sevdim.

yoğurt kaşıklayabiliriz. yoğurt yemek içimize sinmediyse benim önerim onu karıştınız bulamaç edin biraz tuz atıp kaşıklayın. susuz ayran gibi. bazen nane pul biber atıyorum içine. tabi isteyen cacık yapsın.

sütlü tatlı severseniz yiyin. hazır alın yada evde yapın eksik etmeyin.

çorba içiyoruz tabi. sahurda canımız pek yemek istemeyebilir. o yüzden hangi çorbadan yiyorsak onu yapıyoruz. (yaptırıyoruz :) çabuk çorbayı deneyebilirsiniz bardakta kolay içim. ekmek var içinde tadı güzel.

meyveyi eksik etmiyoruz, doğal şeker. aklınıza geldikçe yiyin. abartmadan.

bol su için. bol bol için.

çiğneyerek yiyin. yavaş yavaş hazmedin. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder